vineri, 14 martie 2014

Cum m-am vindecat de rinita cronica

  Dragii mei,incep a posta pe acest blog prin abordarea unui subiect care ne intereseaza pe toti,caci fiecare dintre noi s-a confruntat la un moment dat cu banala,dar enervanta rinita.Unii mai mult,altii mai putin.Aceasta postare este pentru cei care nu au reusit sa depaseasca aceasta problema medicala.Dar ce este rinita? Ei bine,doctorii spun ca este inflamarea mucoasei nazale din cauze alergice sau non alergice.Dupa factorii declansatori,rinita se imparte intradevar in doua mari categorii: 1.RINITA ALERGICA: inflamarea mucoasei nazale provocata de anumiti alergeni.Cei mai comuni sunt: praful,polenul,mucegaiul si parul de animale.Rinita alergica este o alergie ca toate celelalte,fiind de preferat sa se trateze cauza(sensibilitatea la anumite substante) si nu efectul(nasul infundat).Simptome: nas infundat,stranuturi zilnice,secretie nazala apoasa,ochi rosii care lacrimeaza.2.RINITA NONALERGICA: inflamarea mucoasei nazale ca asa i-a venit ei sa ne enerveze pe noi.Poate aparea dupa o utilizare prea lunga a picaturilor nazale,ca urmare a respirarii unui aer foarte poluat etc.Si aici deja vorbim de o subcategorie a acestei categorii,caci rinita nonalergica este de mai multe feluri.Cea mai sacaitoare este rinita cronica hipertrofica,cand cornetele nazale care in mod obisnuit au rolul de a purifica aerul,sunt nevoite sa se chinuiasca pentru a-si indeplini sarcina.Ele se maresc in volum,iar aerul nu mai poate intra,solutia fiind operatia de reducere in volum a acestora Dar ne indepartam prea mult de la ceea ce vreau sa va impartasesc.Deoarece am o experienta vasta in lupta cu rinita,doresc sa va spun si voua povestea mea,in speranta ca voi fi de ajutor macar cu o idee. In urma cu un an,in primavara,am inceput sa stranut zilnic,lucru pe care nu l-am bagat in seama.Nasul curgea atunci cand stranutam,dar numai atunci.In urma altor probleme medicale,am ajuns pe la ORL,unde medicul mi-a spus ca mucoasa nazala este cam inflamata.Era intradevar cum spunea acesta,doar ca abia incepea calvarul si disconfortul nu era atat de resimtit de catre mine.Mi-a dat picaturi si aerius,diagnosticul fiind de rinita alergica.Buuuuun.In perioada urmatoare am mers din doctor in doctor si din spital in spital,ajungand sa nu mai pot respira deloc,iar picaturile imi erau cele mai bune prietene,desi cele mai mari dusmane dupa cum aveam sa descopar ulterior.Dupa multe diagnostice care au sunat la fel,am ajuns la un orl-ist bun chiar in momentul in care credeam ca o sa ma sufoc din moment in moment(respiram mai mult pe gura).Bineinteles diagnosticul a  fost acelasi,dar tratamentul m-a ajutat mult.Din nou antihistaminice si niste picaturi vasoconstrictoare care ma desfundau cam 4 ore.Ceea ce m-a pus pe mine pe ganduri este ca in urma unui control la alergolog,pentru ca ajunsesem si pe acolo,testele de alergie au iesit negative,iar picaturile date de aceasta,unele antialergice,au dat fail,avand efectul invers si infundandu-ma mai tare.Nici antihistaminicele nu ma ajutau,ci doar imi mai opreau stranutul putin.Cand domnul doctor a vazut ca treaba nu prea merge,m-a bagat pe corticosterioizi nazali(efecienti si in rinita alergica si in cea nonalergica).Dupa un tub intreg(o luna si un pic) simteam ca respir,desi ramasesem cu o nara infundata.La tomografie mi-au iesit cornete nazale ingrosate ca urmare a folosirii atator picaturi de nas(biorinil,pinosol,nostamine,avamys si lista poate continua).Totusi,venirea tomanei mi-a agravat simptomele si am mai luat un tub de corticosteroizi care de data aceasta isi cam pierdeau din efect.Cum ma prinsesem si eu ca,cornetele alea ingrosate nu prea insemnau nimic bun,am luat-o pe partea cealalta si m-am indreptat catre homeopatie cu alergia mea in brate.Primul tratament a dat fail,caci ma tratam in continuare pentru alergie,deoarece eu eram foarte convinsa ca de asta sufeream.Medicul a incercat o desensibilizare a oragnismului si niste picaturi cu ardei iute care nu prea ma ajutau decat pe moment.M-am intors la alergologie,la alt medic,tocmai la institutul de alergologie Malaxa.Doctora s-a uitat putin la mine si mi-a cerut sa-i descriu simptomele(stranut,nas infundat,muci care curg pe gat,sensibilitate la subtante chimice si fum de tigara,senzatie de nas uscat) si mi-a spus sa o las balta cu alergia.Diagnosticul a fost urmatorul: RINITA CRONICA NONALERGICA.Cu acesta noua revelatie m-am intors si la medicul homeopat.Dupa ce i-am comunicat si rezultatul tomografiei(cornete nazale ingrosate), mi-a interzis sa-mi mai pun orice fel de picaturi,in special corticosteroizi si mi-a dat urmatorul tratament: HAPCIU RACEALA SI GRIPA DE LA FARES(3 pe zi) timp de o luna,PICATURI CU PROPOLIS PROPOHELIANT(dimineata si la pranz) o luna si PROPORINOL(UNGUENT CU PROPOLIS(seara) o luna. Dupa luna respectiva ma simteam diin ce in ce mai bine,dar nu perfect si am continuat tratamentul inca o luna.Acum sunt bine si inca iau hapciu cand sunt racita,usurand respiratia nemaipomenit de bine si disconfortul la nivelul gatului. Asadar,alergia era o mare minciuna pe care eu o luasem de buna si care m-a chinuit ceva vreme.Nu am dat numele medicului homeopat si nici numele farmaciei de unde pot fi procurate picaturile si unguentul(hapciu se gaseste in orice farmacie si costa 15 lei), deoarece nu am vrut sa fac reclama.Insa daca cineva este interesat promit sa dezvalui si acest lucru.                                                                                                                                        Numai GANDURI bune!                                              

66 de comentarii:

  1. corina o sa incerc si asta dar eu am renuntat sa cred ca mai exista un remediu la boala asta ....o am de 6 ani 3 operati ....etc nu mai pot ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puteti incerca tratamentul de la Baile Olanesti, injectii cu apa intravenos si problemele dispar, doar ca, acest tratament, nu trebuie aplicat in perioada de varf a rinitei.

      Ștergere
    2. si eu am mers la homeopat si am rezolvat !

      Ștergere
    3. Eu mi-am cumparat tratamentul indicat de Corina, am inceput chiar astazi, am facut o zi, dar ce sa va spun....mi s-a acutizat rinita, si acuma as vrea sa stiu daca si voi ati avut aceleeasi probleme. Vreau sa ma lamuresc daca e normal sa o ia razna pentru simplul fapt ca o atac, sau sunt alergica la careva din produse....as vrea sa stiu daca vi s-a intamplat si voua?

      Ștergere
    4. Imi puteti spune va rog cum se numeste homeopat-ul care v-a ajutat sa va rezolvati problema? As dori sa merg si eu pentru tratament. Multumesc!

      Ștergere
  2. imi spui te rog unde gasesc picaturile si unguentu ? cum pot sa te contactez? ms

    RăspundețiȘtergere
  3. imi spui te rog unde gasesc picaturile si unguentu ? cum pot sa te contactez? ms

    RăspundețiȘtergere
  4. corina o sa incerc si asta dar eu am renuntat sa cred ca mai exista un remediu la boala asta ....o am de 6 ani 3 operati ....etc nu mai pot ....

    RăspundețiȘtergere
  5. am citit cu mult interes articolul cum m-am vindecat de rinita, ma intereseaza si pe mine fff.mult, sint oparata de cornete si tot nu ma simt bine. cum pot lua legatura cu Corina ptr. mai multe detali. multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. am citit cu mult interes articolul cum m-am vindecat de rinita, ma intereseaza si pe mine fff.mult, sint oparata de cornete si tot nu ma simt bine. cum pot lua legatura cu Corina ptr. mai multe detali. multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua eu sunt insarcinata crezi ca pot urma acest tratament? Din cite vad cele trei produse sunt din plante .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Roxana. Te rog din suflet, spune-mi cum te-ai descurcat cu asta fiind graviduta...am rinita cronica si am ramas insarcinata si sincer sunt disperata, nasul mi-e blocat complet, ma doare rau capul, simt o presiune foarte mare la ochi, la frunte...nu pot respira bine si ma ia si panica.

      Ștergere
  8. Buna ziua eu sunt insarcinata crezi ca pot urma acest tratament? Din cite vad cele trei produse sunt din plante .

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua eu sunt insarcinata crezi ca pot urma acest tratament? Din cite vad cele trei produse sunt din plante .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Roxana, sunt sigura ca aceste produse nu-s toxice pentru bebele tau. Dar ai grija la Propolis, ca nu este indicat celor ce au alergie la produsele apicole (de albine).

      Ștergere
    2. Roxana, sunt sigura ca aceste produse nu-s toxice pentru bebele tau. Dar ai grija la Propolis, ca nu este indicat celor ce au alergie la produsele apicole (de albine).

      Ștergere
  10. Ma bucur ca ai rezolvat suferinta pe care ai avut-o cu rinita cronica. As dori sa ne spui cum te simti acum, in 2016 cu problema aceasta a nasului ? Au mai revenit simptomele ?
    Tratamentele pe care le-ai facut tu, au fost eficiente si in cazul meu. Ele sunt cu extracte naturale in concentratii detectabile, deci nu sunt tratamente propriu-zis homeopate, chiar daca medicul care le-a prescris are si competențe in homeopatie. Remediile homeopate sunt dilutii infinitezimale ale unor substante fie organice, fie anorganice, in care de regula nu mai gasim nici o molecula din acestea.Asta precizez si eu asa, pentru altii, ca tu cred ca stii deja.
    Din pacate, rinita mea cronica nu s-a vindecat definitiv, ci imi revin simptomele uneori și trebuie sa reincep cu uleiurile si soluțiile saline in nas !
    Ulei de susan ai folosit pentru aplicatii nazale ?

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna,
    De ceva timp, 2 luni mai exact sufar si eu de aceeasi problema, hipertofie de cornete. Am fost la medic si am facut un CT care a confirmat diagnosticul. Acum urmez un tratament cu un spray de nas pe baza de cortizon, unul pe baza de sare de mare, hapciu ceai, decasept si un antibiotic pe baza de plante. Am o luna de cand le iau insa diferenta e mica in sensul ca respiratia e tot greoaie cu secretii nazale vascoase, incolore. Poti te rog sa ne spui cum te mai simti acum? ti-a trecut definitiv?
    Multumesc si sanatate multa

    Andreea

    RăspundețiȘtergere
  12. Corina, si eu joc in liga voastra. Vreau detalii despre starea ta actuala de sanatate? respiri usor? cornetele s-au micsorat?

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua. Și eu fac parte din categoria celor cu rinită, dar si copilasul de 6 ani. Oare o fi bun tratamentul pt el? Anul acesta cum te simți, au reapărut simptomele? De unde pot procura picatutile si unguentul?

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna. Am si eu aceeasi problema. As vrea sa incerc tratamentul si as fi recunoscatoare daca m-ati ajuta cu doua nelamuriri: hapciu raceala si gripa - capsulele sau hapciu raceala si gripa - solubil? si modul de utilizare al unguentului.
    Multumesc si sanatate multa

    RăspundețiȘtergere
  15. As dori sa va intreb de ce arde asa de tare propoheliantul?
    Cate zile trebuie sa fac aerosolii?

    RăspundețiȘtergere
  16. Banuiesc ca este o tinctura, contine alcool si evident ca arde....dar nu va speriati....tocmai pentru asta se foloseste crema ca sa hidrateze mucoasa...luati-va un ulei de rosmarin sau menta...si puneti-va cate o pic. sau doua inainte sau dupa picaturile cu propolis.....numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  17. Voi încerca tratamentul, o întrebare: unguentul îl folosesc pentru interiorul nasului?

    RăspundețiȘtergere
  18. Cred ca da, ...imi pare rau ca nu ne raspunde doamna Corina, ...da in interiorul nasului, ...eu am inceput tratamentul asta, am doua zile, dar nu stiu ce sa cred, ...nasul nu mi-e infundat, dar imi curg niste secretii apoase incolore desi inainte erau galbene...eu mi-am pus picaturi cu propolis si in nas cate 2,3...as vrea sa ne spuna d-na Corina cum a folosit propolisul si cat la suta avea tinctura, cate picaturi... eu am luat cu 30%,... probabil e prea tare...sau poate e normal ca rinita sa se activeze ca apoi sa cedeze la tratament...??????

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu am problema cu rinita cronica de 17 ani am fost operat acum 17 ani acum 2 ani cauterizat numai puteam respira respir destul de bine dar imi curge nasul non stop si mucoasa nazala in git si imi provoaca tusa si git uscat si iritati la git si raguseala .rog daca este un leach sa scap va multumesc Alin.

    RăspundețiȘtergere
  20. Bunaziua am o problema de 17 ani cu rinita cronica imi curge nasul non stop am fost operat acum 17 ani de mucotomie asa ceva dar degeaba acum 2 ani am fost cauterizat ca nu mai respiram decit cu sprai acum mie mai bine ca respiratie dar imi curg secreti nazale in git imi provoaca tuse git iritat uscat nu stiu cum sa mai scam daca este un remediu va rog sa ma ajutati va multumesc Alin.

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna ziua,
    Doamna Corina va rog frumos, sa-mi spuneti de la care medic ati primit recomandarea pentru acest tratament (Hapciu de la Fares, picaturi cu propolis Propoheliant si Proporinol unguent cu propolis). Sunt interesat, deoarece am acelasi diagnostic si nu reusesc sa gasesc remediu pentru problema (rinita hipertrofica alergica).

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna seara! Mai este cineva in afara de doamna Corina care s-a vindecat cu acest tratament? Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna ziua.am si eu aceeas problema.m-am operat de hipertrofie cornete nazale inferioare si sept nazal laterodeviat.am 2 saptamini de la operatie si o nara inca este infundata.cum pot remedia problema infundari sa pot respira normal?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna, te rog imi spui numele medicului homeopat la care ai fost? Eu nu gasesc picaturile de la fares decat sub forma de tinctura. Si nu cred ca se pune ca atare in nas. Merci mult!

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna ziua.
    Revin cu ceea ce am reusit eu pana in acest moment cu o rinita cronica pentru care am refuzat sa ma operez. Acum aproape un an am fost la centrul apiterapia la doamna doctor Melenghi Ruxandra,medic orl si cu specializare in apiterapie. Am primit un tratament asemanator cu cele descrise anterior de voi,dansa considerand ca este vorba mai mult o problema in ceea ce priveste calitatea mucoasei. Aveam probleme si cu gatul simtind in permanenta o senzatie de usturime si uscaciune. Dupa tratamentul acela am simtit o ameliorare dar nu foarte mare si cu recidive. Mentionez ca eu nu am putut tolera picaturile in nas cu tinctura de propolis. O ameliorare mult mai mare am avut-o in momentul in care am facut o cura cu polen crud,timp de doua luni. Acum am continui cura cu tinctura de propolis (oral). Aceste cure nu mi-au fost recomandate de un doctor ci le-am urmat auzindu-le la alte persoane care au avut aceeasi problema. Sper sa va fie de folos si de leac informatiile. Sanatate multa.

    RăspundețiȘtergere
  26. multumim pentru ca ai facut efortul de a spune si altora despre problema asta care ne chinuie pe multi.
    era bine sa mentionezi si numele medicilor care te-au "indopat" aiurea cu picaturi de alergie, ca e bine sa incercam sa evitam medicii care nu se documenteaza foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  27. Exact Mihai are dreptate menționați numele celor negativi și mentionati și numele și policlinică celor pozitivi care v-au fost de mare ajutor sa îi căutăm și noi cei suferinzi,,,dacă sunt din București bineînțeles mulțumim din suflet...așteptăm răspuns...o zi minunata.....

    RăspundețiȘtergere
  28. Interesant articol. Însă, nu toată lumea tolerează propolisul. După cum spunea cineva in unul din comentarii, lucrurile au început sa o ia "razna" și sa îi fie și mai rău. Eu am un remediu însă nu scriu aici ca ar fi prea mult. E un remediu natural 100% încercat de mine ai chiar are rezultate. Tratamentul e de 6 luni. E vorba despre Polen, e foarte concentrat și prin el se face desensibilizare la polen, (in special) după care acționează la desensibilizarea de praf, acarieni, mucegai și tot ce înseamnă rinita alergică. Datorită concentrației nu e indicat in primele 3 luni de sarcina la femei și pentru cei cu stomacul sensibil. Sau, pentru cei care au probleme cu stomacul pot lua tratamentul impreuna cu o protecție Pt
    Stomac. Dacă sunteți interesați scrieți-mi mai jos și va raspun promt și cu drag. Multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi puteti spune in ce consta mai exact tratamentul cu polen? La mine nu a functionat nici un tratament cu decongestionante/antialergice, si vreau sa iau ceva naturist. Daca s-a ajuns la stadiul de operatie (cornetele nazale umflate), acestea isi revin in urma tratamentului cu polen? Adresa mea este nicolekaro@gmail.com
      Multumesc!
      Anca

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Buna seara, sper sa mai gasesc pe cineva activ pe aici.. Puteti sa mi trimite ti si mie acest tratament cu propolis?amo rinita hipertrofica bilaterala de cativa ani, multumesc, adresa rares_gabriel9730@yahoo.com

      Ștergere
  29. Din păcate am aceiasi situație legată de , îmi puteți spune va rog farmacia de unde le-ați cumpărat, am nevoie de ele? Mulțumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  30. Lăsați-mi adresa de email și ca explic. Cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua! Imi puteti scrie mai multe detalii la adresa cristinagrasu1@gmail.com ?
      Multumesc.

      Ștergere
    2. Buna Cristina.ai putea sa-mi scrii si mie retata?emailul meu este silviasirbu7@yahoo.com
      Multumesc

      Ștergere
  31. As dori si eu reteta acestui tratament

    RăspundețiȘtergere
  32. Va scriu mai detaliat pe email. Scrieți-l aici, va rog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gunapaulg@gmail.com

      Va rog trimiteți-mi si mie detalii despre tratament!

      Ștergere
  33. Prețul pentru un tratament de minim 3 luni e 350 de lei cu tot cu transport. Dacă îmi scrieți mai jos adresele de email va pot da mai multe detalii.
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua!Daca e vorba de tratamentul cu PROPOHELIANT si PROPORINOL m-ar interesa si pe mine detalii.Va multumesc! popaiulian1967@gmail.com

      Ștergere
    2. Buna! Pentru o Rinita hipertrofica ce as putea lua eu nu pot lua polen sunt alergica!
      Astept raspuns !

      Ștergere
  34. Dacă este bun pentru rinită cronică hipertrofică sunt interesat și eu.Vă mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna Corina! De cat timp sufereai de acesta afectiune ("boala")?

    RăspundețiȘtergere
  36. corina te rog ajutama nu stiu de unde sa iau produsele pe care le_ai folosit

    RăspundețiȘtergere
  37. corina te rog ajutama nu stiu de unde ai luat produsele folosite.cu stima si respect victor

    RăspundețiȘtergere
  38. Produsele sunt de la farmacia Apifarm, Bucuresti. Gasiti adresa pe google.

    RăspundețiȘtergere
  39. Mergeti in salina, ajuta ft mult.Am experimentat acest lucru si nu mi- a venit sa cred.Cititi ce va ofera salina, informati- va fara a mai folosi atatea picaturi care in timp va fac mai mult rau decat bine.
    Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  40. Dupa 24 de ani chin si bixtonim si 8 operatii am scapat in 30 minute prin coblatie cu penseta fara sangerare seara deja respiram pe nas 50 la suta.e mult de scris prin ce am trecut daca e cineva interesat il ajut cu placere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va rog sa_mi spuneți unde și cine v-a operat! Mulțumesc mult!

      Ștergere
    2. Imi puteti da ceva detalii despre procedeu? Multumesc.

      Ștergere
    3. Pe mine mă interesează va rog,de doua luni am o secretie pe gat pe care nu o pot expectora,nasul nu e prea înfundat și mi-a dat 2 spreiuri cu cortizon și duo baza,aerizane 5 zile și snosun spune că e rinita cronica hipertrofica oare pot scăpa de asta???va rog daca aveți timp să îmi răspundeți.O zi buna

      Ștergere
    4. Incercati cu IALOCLEAN spray este si pt nas si pt gat.

      Ștergere
    5. Daca se poate sa imi dati cateva detalii nu ar fi rau.
      Multumesc mult.

      Ștergere
  41. operatia am facut.o in pascani la dr flueriu eu sant din caras sev.e departe de mine dar sant multe de spus Cine vrea detali sa lase nr,tel si sun eu Am avut de ales intre BUCURESTI SI EL si a meritat.

    RăspundețiȘtergere
  42. Și eu mă chinui de 5 luni cu rinita cronica hipertrofica,problema e că eu nu mă înfund doar am o rinoree posterioară care mă inebuneste.Cateodata nici nu poți expectora,ramane lipita de gat.Am fost de 4 ori la orl îmi tot spune că o să treaca,când nu știu am zile bune dar și rele in sensul că scuip incontinuu în rest nu mă înfund și nu am abuzat de spreiuri nazale de fapt acum folosesc unul cu vitamina e uleios care vad ca merge.Sanatateulta va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  43. Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu informatii despre tratamentul rinitei asociata cu cornete hipertrofice, ii sunt recunoscator.
    Adresa mea de eMail este:
    danpervescu@gmail.com
    Multumesc mult si Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere